Feestelijke expositie KAT

Feestelijke expositie KAT 9 oktober was de laatste dag van onze feestelijke jubileumexpositie.

In totaal hebben 368 mensen onze expositie bezocht en er zijn verschillende kunstwerken verkocht.

Al met al mogen we trots zijn op deze expositie met zeer afwisselend werk van verschillende disciplines.

Stuur e-mail mail_outline INFO over Stichting KAT

INFO over Stichting KAT

Stichting KAT staat voor Stichting Kunst en Ambacht Ten Boer. De stichting zet zich in de eerste plaats in voor beeldend-kunstenaars en kunstzinnige ambachtslieden in de gemeente Ten Boer. Maar ook voor iedereen die belangstelling heeft voor kunst en ambacht in de ruimste zin van het woord.

Stichting KAT wil de kunst in de gemeente Ten Boer promoten en deze gemeente op de kaart zetten als een omgeving waarin kunstenaars zich kunnen ontplooien en waar op het gebied van kunst en ambacht veel te beleven valt.

Hiertoe lanceert KAT ideeën, sluit aan bij ideeën en initiatieven van anderen en ondersteunt de uitvoering ervan. Zij tracht fondsen te werven en de onderlinge communicatie te bevorderen.

Tevens streeft Stichting KAT er naar gedurende het jaar allerlei activiteiten voor kunstenaars, kunstliefhebbers en belangstellenden te organiseren.

Jaarlijks ontvangt Stichting KAT subsidie van de Gemeente Groningen.

Natuurlijk is het ook voor u mogelijk om Stichting KAT en de kunst en ambacht binnen de gemeente Ten Boer te steunen. Voor 10 euro per jaar kunt u al donateur worden. Hiervoor graag contact opnemen met Marieke de Wiljes (email: zie stuur een emai /0637476129)

Bent u kunstenaar en wilt KAT verrijken en kan KAT iets voor u betekenen, wordt dan deelnemend kunstenaar.
Ook hiervoor kunt u contact opnemen zie stuur een email of 0637476129

Stuur e-mail